Takto zaslané trasy velmi brzdí naši práci, protože ne každý den můžeme sedět dvě hodiny u počítače, abychom všechny trasy v e-mailu vyhodnotili. Proto tento e-mail přeskočíme a necháme na den, kdy se mu budeme moci časově věnovat. Dochází tak ke zpoždění a nemožnosti přepsání datumu aktualizace, i když je po uvedeném datu řada e-mailů vyřízená.
Prosíme zasílejte v jednom e-mailu maximálně 3 trasy.
2/ Soubor výstupu nemá ve svém názvu datum výstupu.
Takovéto soubory musíme vkládat do další aplikace, ve které zjišťujeme, kdy jste na vrcholu byli, což má za následek větší časovou náročnost vyhodnocení. Následně tak za daný časový úsek vyhodnotíme méně výstupů.
Prosíme zasílejte své trasy tak, aby bylo z názvu souboru patrné, kdy k výstupu došlo. Například 3-ledna2017. Jakákoli forma, ze které vyčteme datum výstupu nám pomůže. Pokud uvedete i vrchol, například takto 2017_01_03_Lysá hora, bude to pro nás další zjednodušení.
DĚKUJEME!
Sdílej článek s přáteli